Як офіційно ввезти авто в Україну та розрахунок мита
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
Як офіційно ввезти авто в Україну та розрахунок мита
Ввезення транспортного засобу з метою вільного обігу
Відповідно до положень статті 5 Закону України від 13.09.01 № 2681-ІІІ “Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України” транспортні засоби за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 УКТЗЕД, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України або надходять на адреси громадян у несупроводжуваному багажі або вантажних відправленнях для вільного використання, незалежно від їх вартості підлягають обов’язковому письмовому декларуванню митним органам у порядку, встановленому для громадян, та оподатковуються ввізним митом, податком на додану вартість і в установлених законодавством України випадках акцизним та іншими зборами.
Ставки мита на транспортні засоби встановлені Законом України від 05.04.01 № 2371-ІІІ „Про митний тариф України”.
Розрахунок суми мита в разі застосування адвалерних ставок мита (у відсотках до митної вартості товарів) здійснюється за формулою:
Сма = (В х Ма) : 100%,
де Сма - сума мита;
В – митна вартість товару (у грн.);
Ма - ставка мита, установлена у відсотках до митної вартості товару.
Ставка акцизного збору на транспортні засоби за товарною позицією 87.03 УКТ ЗЕД (до якої відносяться легкові автомобілі) встановлена Законом України від 24.05.96 № 216/96-ВР „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі транспортні засоби”.
Ставку акцизного збору встановлено в грошовому еквіваленті до об’єму двигуна, тому для розрахунку суми цього збору використовується формула:
Са = Н х А,
де Са – сума акцизного збору,
Н – об’єм двигуна з урахуванням терміну використання транспортного засобу,
А – ставка акцизного збору.
Ставка податку на додану вартість встановлена Законом України від 03.04.97 № 168/97-ВР ”Про податок на додану вартість” і становить 20 відсотків від договірної (контрактної) вартості, визначеної за вільними або регульованими цінами (тарифами) з урахуванням акцизного збору, ввізного мита, інших загальнодержавних податків та зборів (обов’язкових) платежів, але не менше митної вартості.
Сума податку на додану вартість обчислюється за формулою:
Спдв = (В + М + Са) х 0,2
де В – митна вартість транспортного засобу,
М – сума ввізного мита,
Са – сума акцизного збору.
Ставки митних зборів визначені постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.97 № 65 „Про ставки митних зборів”.
Відповідно до положень Закону України від 06.07.05 № 2739-IV „Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів” пропуск на митну територію України з метою вільного обігу (у тому числі з метою розкомплектування на запасні частини) тракторів колісних для перевезення напівпричепів (сідельних тягачів), автобусів, легкових автомобілів, вантажних автомобілів, автомобілів спеціального призначення та шасі з встановленими двигунами - коди товарних позицій згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності 8701 20, 8702 - 8705 та 8706 (шасі з встановленими двигунами тільки для автомобілів товарних позицій 8701 20 та 8702 - 8705) допускається за умови, що на момент переміщення через митний кордон України пройшло не більше 8 років з дати їх виготовлення.
http://www.customs.gov.ua/article.jsp?c ... ectId=8704
Відповідно до положень статті 5 Закону України від 13.09.01 № 2681-ІІІ “Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України” транспортні засоби за кодами 87.01, 87.02, 87.03, 87.04, 87.05 УКТЗЕД, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України або надходять на адреси громадян у несупроводжуваному багажі або вантажних відправленнях для вільного використання, незалежно від їх вартості підлягають обов’язковому письмовому декларуванню митним органам у порядку, встановленому для громадян, та оподатковуються ввізним митом, податком на додану вартість і в установлених законодавством України випадках акцизним та іншими зборами.
Ставки мита на транспортні засоби встановлені Законом України від 05.04.01 № 2371-ІІІ „Про митний тариф України”.
Розрахунок суми мита в разі застосування адвалерних ставок мита (у відсотках до митної вартості товарів) здійснюється за формулою:
Сма = (В х Ма) : 100%,
де Сма - сума мита;
В – митна вартість товару (у грн.);
Ма - ставка мита, установлена у відсотках до митної вартості товару.
Ставка акцизного збору на транспортні засоби за товарною позицією 87.03 УКТ ЗЕД (до якої відносяться легкові автомобілі) встановлена Законом України від 24.05.96 № 216/96-ВР „Про ставки акцизного збору і ввізного мита на деякі транспортні засоби”.
Ставку акцизного збору встановлено в грошовому еквіваленті до об’єму двигуна, тому для розрахунку суми цього збору використовується формула:
Са = Н х А,
де Са – сума акцизного збору,
Н – об’єм двигуна з урахуванням терміну використання транспортного засобу,
А – ставка акцизного збору.
Ставка податку на додану вартість встановлена Законом України від 03.04.97 № 168/97-ВР ”Про податок на додану вартість” і становить 20 відсотків від договірної (контрактної) вартості, визначеної за вільними або регульованими цінами (тарифами) з урахуванням акцизного збору, ввізного мита, інших загальнодержавних податків та зборів (обов’язкових) платежів, але не менше митної вартості.
Сума податку на додану вартість обчислюється за формулою:
Спдв = (В + М + Са) х 0,2
де В – митна вартість транспортного засобу,
М – сума ввізного мита,
Са – сума акцизного збору.
Ставки митних зборів визначені постановою Кабінету Міністрів України від 27.01.97 № 65 „Про ставки митних зборів”.
Відповідно до положень Закону України від 06.07.05 № 2739-IV „Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів” пропуск на митну територію України з метою вільного обігу (у тому числі з метою розкомплектування на запасні частини) тракторів колісних для перевезення напівпричепів (сідельних тягачів), автобусів, легкових автомобілів, вантажних автомобілів, автомобілів спеціального призначення та шасі з встановленими двигунами - коди товарних позицій згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності 8701 20, 8702 - 8705 та 8706 (шасі з встановленими двигунами тільки для автомобілів товарних позицій 8701 20 та 8702 - 8705) допускається за умови, що на момент переміщення через митний кордон України пройшло не більше 8 років з дати їх виготовлення.
http://www.customs.gov.ua/article.jsp?c ... ectId=8704
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
Що значить - реально? А якщо всі мита оплатити (що вже нецікаво стає) і всі документи зібрати тощо - то що все одно не вдасться?
А є ж ще і якісь інші цікаві способи. Нас дуже часто просили продати машину без документів. Хоча давали не набагато більше, ніж ринкова вартість машини на батьківщині. Тобто, з цінами були добре ознайомлені. От тільки в чому прикол купувати машину без паперів? Ми не продали, звичайно, машину, бо ж треба було якось вернутися додому, але це надзвичайно зацікавило. При чому за тиждень перебування нас питали разів чотири і ще потім вже коло самого кордону.
А є ж ще і якісь інші цікаві способи. Нас дуже часто просили продати машину без документів. Хоча давали не набагато більше, ніж ринкова вартість машини на батьківщині. Тобто, з цінами були добре ознайомлені. От тільки в чому прикол купувати машину без паперів? Ми не продали, звичайно, машину, бо ж треба було якось вернутися додому, але це надзвичайно зацікавило. При чому за тиждень перебування нас питали разів чотири і ще потім вже коло самого кордону.
Шоб ввезти 2 лiтрове авто до 8 рокiв - треба заплатити 10000 долл розмитненняSvitlana писав:Що значить - реально? А якщо всі мита оплатити (що вже нецікаво стає) і всі документи зібрати тощо - то що все одно не вдасться?
А є ж ще і якісь інші цікаві способи. Нас дуже часто просили продати машину без документів. Хоча давали не набагато більше, ніж ринкова вартість машини на батьківщині. Тобто, з цінами були добре ознайомлені. От тільки в чому прикол купувати машину без паперів? Ми не продали, звичайно, машину, бо ж треба було якось вернутися додому, але це надзвичайно зацікавило. При чому за тиждень перебування нас питали разів чотири і ще потім вже коло самого кордону.
Щоб ввезти автобус до 8 рокiв - 3000 розмитнення i 3000 в ГаИ ( ноу-хау НОВОI ВЛАДИ !!
Тому украiнцю залишаэться лише iти на ризик ( схрестити 2 авто ( свою стару i вашу без ПаперIв :roll:
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
:shock: Нема слів одним словом.
Видно, що лоббі автодилерів в Україні таки запрацювало на повну силу. Колись мене в їхню команду на роботу приймали. Але тоді ще в них роботи дуже багато не було, а мені не підходило на 50% працювати. Але день-два я таки в них потусувалася. Ідея була в тому, що антимонопольний комітет заріже будь-кого, хто висунеться з пробиванням законів, що вигідні автодилерам. Тому дилери просто роблять організацію, самі виступають членами, сплачують внески і просто пожертвування. А організація (неприбуткова і просто громадська ) просто веде діяльність і представляє інтереси усієї спільноти в державних інтересах. Організацію прикрити не можуть, бо вона формально не має відношення до комерційної діяльності і її членів поокремо до якоїсь відповідальності теж не можуть притягнути. Схема дуже прозора і гарна. Але, як видно, дуже дієва.
З одного боку люди аж пищать від такого безвиходу, а з іншого боку таки беруть вже кредити і купують таки нові авта у дилерів, або й підтримують нашого вітчизняного виробника Славут і Таврій. Я вірю, що врешті вийде на добре, але, як завжди, те добро нам таки, певно, знов через задницю прийде. :skeptisch2:
Видно, що лоббі автодилерів в Україні таки запрацювало на повну силу. Колись мене в їхню команду на роботу приймали. Але тоді ще в них роботи дуже багато не було, а мені не підходило на 50% працювати. Але день-два я таки в них потусувалася. Ідея була в тому, що антимонопольний комітет заріже будь-кого, хто висунеться з пробиванням законів, що вигідні автодилерам. Тому дилери просто роблять організацію, самі виступають членами, сплачують внески і просто пожертвування. А організація (неприбуткова і просто громадська ) просто веде діяльність і представляє інтереси усієї спільноти в державних інтересах. Організацію прикрити не можуть, бо вона формально не має відношення до комерційної діяльності і її членів поокремо до якоїсь відповідальності теж не можуть притягнути. Схема дуже прозора і гарна. Але, як видно, дуже дієва.
З одного боку люди аж пищать від такого безвиходу, а з іншого боку таки беруть вже кредити і купують таки нові авта у дилерів, або й підтримують нашого вітчизняного виробника Славут і Таврій. Я вірю, що врешті вийде на добре, але, як завжди, те добро нам таки, певно, знов через задницю прийде. :skeptisch2:
Снігурка писав:є ще варіанти
ввіз авта на інваліда без мита
ввіз напіввантажівки без мита з подальшим переобладнанням на легкову
На iнвалiдiв вiдмiнили. Можна як благотворiтельность.
Основну масу грузових вариантiв легковикiв ( по спецлисту надiсланому по митницям признали ПРОСТО легковиками.
У простого украIнця Вiдiбрали ЙОГО права i продали автодилерам
Тепер автомафIя втюхуЄ в парi з банками народу китайське Дєрмо
та Эмiратський ширпотрiб.
Востаннє редагувалось 11 листопада 2007, 15:27 користувачем Alpen, всього редагувалось 1 раз.
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
Ну чого китайське. Як я розумію. можна купити в дилерів і німецькі і які хочеш. От тільки не знаю чи ціни на них відповідають загальноприйнятим. Здається, колись щось бачила в метро на рекламі, що було навіть дешевшим, ніж тут - чи то якийсь фольксваген був, чи то опель. Може вони хоча б "рекламні" ціни пропонують для завоювання ринку. В такому випадку може то і не є погано, бо хоча б металобрухту буде менше по посадках валятися і вулиці менше загазовані будуть. Відомо, що з вживаних авто до нас буде йти - те, що вже зовсім не їздить і димить як паровоз.
Ну почнем з того що металобрухт нiхто i не завозив.Svitlana писав:Ну чого китайське. Як я розумію. можна купити в дилерів і німецькі і які хочеш. От тільки не знаю чи ціни на них відповідають загальноприйнятим. Здається, колись щось бачила в метро на рекламі, що було навіть дешевшим, ніж тут - чи то якийсь фольксваген був, чи то опель. Може вони хоча б "рекламні" ціни пропонують для завоювання ринку. В такому випадку може то і не є погано, бо хоча б металобрухту буде менше по посадках валятися і вулиці менше загазовані будуть. Відомо, що з вживаних авто до нас буде йти - те, що вже зовсім не їздить і димить як паровоз.
Зате пересiчний украiнець мiг купити 5-8 рiчну Тойоту за 5-8 тисяч.
Сьогоднi треба вiддати з банкiвськими проц до 20-25.
Що не було куди подiти 10-15 тишш...
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
Коли це і де в Україні можна було купити 8-річну тойоту за 5 тисяч? Хіба може десь по великому знайомству у прямого постачальника-перегонщика. Бо за нормальну небиту і непідмочену машину такі ціни в Німеччині наприклад, звідки і везуть всі машини.Alpen писав:Як вам новина -
Васадзе вже хоче стати Мiнiстром транспорту.
Вже хочуть прикарманити всю автомобiльну галузь....
Чи то вже просто наш рідні українські тойоти (їжджені 8 років по наших дорогах) почали займати позиції на ринку секонд-хенд машин?
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
Ну я ж і мала на увазі - простому смертному без зв"язків такі ціни просто не світять.
Єдине, що мені спадає на думку - це биті машини, котрі потім в Україні роблять за малі гроші. Можна і не дуже биті взяти - якусь бляху підрівняти за 100 доларів і продати її як цілу та неушкоджену. Але і ці машини так просто не купиш.
Єдине, що мені спадає на думку - це биті машини, котрі потім в Україні роблять за малі гроші. Можна і не дуже биті взяти - якусь бляху підрівняти за 100 доларів і продати її як цілу та неушкоджену. Але і ці машини так просто не купиш.
Давайте краще Щось зробимо щоб Засвітити оте Лоббі та зняти туSvitlana писав::shock: Нема слів одним словом.
Видно, що лоббі автодилерів в Україні таки запрацювало на повну силу. Колись мене в їхню команду на роботу приймали. Але тоді ще в них роботи дуже багато не було, а мені не підходило на 50% працювати. Але день-два я таки в них потусувалася. Ідея була в тому, що антимонопольний комітет заріже будь-кого, хто висунеться з пробиванням законів, що вигідні автодилерам. Тому дилери просто роблять організацію, самі виступають членами, сплачують внески і просто пожертвування. А організація (неприбуткова і просто громадська ) просто веде діяльність і представляє інтереси усієї спільноти в державних інтересах. Організацію прикрити не можуть, бо вона формально не має відношення до комерційної діяльності і її членів поокремо до якоїсь відповідальності теж не можуть притягнути. Схема дуже прозора і гарна. Але, як видно, дуже дієва.
З одного боку люди аж пищать від такого безвиходу, а з іншого боку таки беруть вже кредити і купують таки нові авта у дилерів, або й підтримують нашого вітчизняного виробника Славут і Таврій. Я вірю, що врешті вийде на добре, але, як завжди, те добро нам таки, певно, знов через задницю прийде. :skeptisch2:
Монополію .
Може колективного листа в Страсбург...
- Svitlana
- Айдгенос
- Повідомлень: 3853
- З нами з: 08 лютого 2007, 21:29
- Звідки: ZH
- Контактна інформація:
Я думаю що дієвим може бути лише антилоббі на такому ж рівні. Що не є реальним, як мені здається. Як я вже коротко дуже описала схему - там все підігнано по законах просто бездоганно. Це ж не наші автовиробники, а всі іноземні, то ж вклали вони дуже добрі кошти в добрих спеціалістів, щоб там комар носа не підточив.
А ще додай те, що весь вищий апарат держави їздить на нових машинах від тих же дилерів і на старі не пересяде, а на простих смертних їм просто начхати.
А ще додай те, що весь вищий апарат держави їздить на нових машинах від тих же дилерів і на старі не пересяде, а на простих смертних їм просто начхати.