Безробіття

Оголошення про роботу в розділі "Оголошення". Тут лише загальні запитання про можливості і документи
Info
Site Admin
Повідомлень: 560
З нами з: 09 червня 2010, 15:19

Безробіття

Повідомлення Info »

Усі наймані працівники з кожної зарплатні сплачують страхові внески у фонд безробіття (ALV/AD/AC).
Отож, пропрацювавши сумарно 12 місяців за останні 24, працівник, який втратив роботу, має право на отримання виплат з фонду безробіття.

Для цього потрібно зареєструватися в службі зайнятості RAV/ORP/URC. Як це зробити, де їх знайти та інші відповіді на питання можете знайти тут: https://www.arbeit.swiss/secoalv/en/hom ... igung.html
Якщо щось не зрозуміло, або ви хотіли б уточнити українською чи правильно зрозуміли - пишіть нижче. Можливо, колись перекладу цю всю інформацію.

Але попри основну інформацію, яка викладена на офіційному сайті, є певні моменти, які розказують ті, хто пройшов службу зайнятості тут.
Так, наприклад, якщо ви звільнилися самі, тоді вас оштрафують виплатами на якийсь час (від місяця до трьох, наприклад). Плюс виплати починаються не одразу (бюрократія працює спокійно). Якщо ви спричинили своє звільнення - те саме. Тобто, вам потрібні будуть якісь заощадження на перший час, врахуйте це і відкладіть на оплату рахунків хоча б.
Якось там хочуть ще, щоб ви реєструвалися в службі зайнятості ще до звільнення, тобто, якщо ви почали підозрювати, що вас можуть звільнити. Ну і потім є ще якісь штрафи за невиконання якихось їхніх правил.
Ви мусите це сприймати, як роботу. Ви щодня шукаєте роботу, пишете звіти для служби зайнятості про ваш пошук роботи, захворівши, берете в лікаря лікарняний, у відпустку вам потрібно відпрошуватися в вашого консультанта в службі зайнятості (відпустка, як і на роботі - 4 тижні на рік). Ну і ви зобовʼязані відвідувати якісь їхні курси, навіть якщо вони не мають сенсу (наприклад «Компʼютер для початківців» якомусь інформатику).
Ви повинні зрозуміти, що ця організація вам не допоможе шукати роботу, не допомагатиме з оптимізацією вашого резюме чи щось таке. Іноді вони можуть зобовʼязати вас подаватися на вакансії за своїм вибором (навіть, якщо вона вам не підходить). У вас буде доступ до бази даних вакансій. Доступ до якої ви можете також отримати, зареєструвавшись отут: https://www.job-room.ch/home/job-seeker
Окремо хочу наголосити, що як і все у Швейцарії - кожен кантон може мати відмінні правила, кожен окремий офіс служби зайнятості може працювати трохи інакше і кожен окремий консультант може якісь ще і додаткові свої правила вам виставляти. Досвід в людей дуже різний. Позитивного досвіду мало, негативного багато. Поради, як правило, шукати інтенсивно наступну роботу, не реєструючись в службі зайнятості. Якщо ну ніяк - завжди можна це зробити пізніше. Так, оштрафувати можуть за пізню реєстрацію, але нема гарантії, що вони не оштрафують за щось інше при вчасній реєстрації. Отож, досвід дуже сильно різний і викладений вище узагальнений досвід окремих осіб може відрізнятися від вашого. Можете ще погуглити тему «проблеми з RAV», щоб якось, можливо, попередити штрафи. Але краще потратьте вашу енергію на пошук нової роботи. Благо, зараз роботи вистачає. Отримавши досвід роботи у Швейцарії, та маючи рекомендацію з вашого місця роботи, буде набагато легше знайти наступну.

Ось стаття, яка цінна не своїм текстом, в данному випадку, а коментарями швейцарців, які розкривають їх ставлення до центру зайнятості за результатами їх власного досвіду. Там згадуються і штрафи, і драконівські правила.
https://www.20min.ch/comment/103021383

Повернутись до “Робота і підвищення кваліфікації. Загальна інформація”