Створення української школи

Заходи, розраховані в першу чергу для дітей та молоді

Наскільки вас цікавить створення української школи у Швейцарії?

Ви можете обрати 1 варіант відповіді

 
 
Переглянути результати

Aljona
Турист
Повідомлень: 6
З нами з: 21 січня 2008, 13:34
Звідки: BE

Створення української школи

Повідомлення Aljona »

Діти - це наше майбутнє. А чи ввійдуть вони в майбутнє освіченими, із знаннями принаймні трьох мов? Чи збережуть вони культуру українського народу? Це, на мою думку, цілком залежить сьогодні від нас, батьків.
Вже близько одного року я з донькою живу в Берні. За цей час вона непогано оволоділа німецькою мовою, а стосовно української мови, дитина почала відчувати труднощі. Разом ми читаємо українські книжки, але систематично займатися українською мовою та вивчати історію Рідного краю наші діти поки що тут, в Швейцарії, можливості не мають. Хіба що разом з батьками, якщо вони мають на це час та мотивацію. Я сама вчителька за освітою та дуже добре розумію, наскільки важливо та водночас важко зацікавити дитину займатися навчанням вдома.
Було б дуже чудово, якщо б наші діти мали можливість відвідувати хоча б один раз на тиждень українську школу и вивчати Рідну мову з досвідченими вчителями. Тому, для початку створення подібної школи, нам, вчителям, треба згуртуватись та обговорити це питання. Хто не байдужий до цієї теми, пишіть.
lucky
Транзит
Повідомлень: 1
З нами з: 20 січня 2008, 18:52

Повідомлення lucky »

Добрий день, Олена.
Так, повністю з тобою згодна, в наших дітей є недолік знань і це дійсно відчувається порівняно з дітьми, які живуть і навчаються в Україні. :sad: Та як би не намагалися наші діти та батьки, дитина не сприймає шкільну програму на всі 100 відсотків. А що до історії Рідного краю, то вона взагалі не вивчається. Тому я цілком підтримую появу такої школи. Але є питання: в якому кантоні ви плануєте її відкрити?
Aljona
Турист
Повідомлень: 6
З нами з: 21 січня 2008, 13:34
Звідки: BE

Повідомлення Aljona »