Заміж за швейцарця та Переїзд до Швейцарії

Все про документи стосово легального перебування у країні
SOI_Odessa
Відрядження
Повідомлень: 18
З нами з: 11 квітня 2010, 17:23

Заміж за швейцарця та Переїзд до Швейцарії

Повідомлення SOI_Odessa »

Доброго вечора усім!
Я новачок. Мене звуть Ольга.Вибачаюсь за свою українську мову...час від часу може бути суржик...но куди від цього подінешься...
Багато інформації читала на російському сайті "Ладошки", але ж питання залишилися.Допоможіть, будь ласка розібратися з усим цим. Не залишайте без відповіді, будь ласка!
Я тільки на самому початку...тільки вирішили що обидва маємо бажання створити сім'ю.На сайті посольства знайшла всі документи, які потрібні,але ж ніяк не можу зрозуміти з чого починати? Мій коханий повинен в першу чергу підти до свого Гемайнде або ж я можу починати збирати справки та апостилі?і потім подавать документи на візу нареченої?Я чула що в літку багато відпусток і документи розглядаються довше?До тогож у мене є син 6 років. Я можу його зразу с собою брати, ще до одруження чи ні? яка віза у такому разі для нього отримується? або ж мені треба поперше зареєструвати шлюб а потім оформлювати воз'єднання сім'ї?
Для мене це дуже важливо, тому що саме у цьому році син повинен підти до школи.Що мені робити? Як довго буде тривати розгляд документів?Та вся процедура взагалі?
Може краще синові підти тут до школи на Україні,а після шлюбу забрати його...алеж тоді він н зможе підти до школи у Швейцарії...він повинен вивчити мову спочатку.
Дуже вдячна всім хто зможе допомогти. Дуже приємно читати на цьому форумі таку гарну ураїнську мову! Сподіваюсь що мое перше знайомство з цим форумом буде продовжуватися, бо я ж таки хочу поповнити ваши ряди і жити у Швейцарії.
Аватар користувача
natalotschka
Moderator
Повідомлень: 374
З нами з: 10 лютого 2007, 12:05
Звідки: Україна/Швейцарія
Контактна інформація:

Re: Переїзд до Швейцарії.Допоможіть!!!Багато питань!!!

Повідомлення natalotschka »