Діброва - тисячолітнє місто попередник Львова

Національне питання, національні проблеми, своє-чуже, роздуми і дискусії на тему
Гість
Дозвіл L
Повідомлень:67
З нами з: 20 квітня 2011, 13:59

Діброва - тисячолітнє місто попередник Львова

ПовідомленняГість » 04 грудня 2016, 16:20

Діброва - тисячолітнє місто попередник Львова

Стаття з сайту UA Modna ( http://sviatoiar.uamodna.com/articles/d ... yk-ljvova/ )

Зображення

Походження міста Львів оповито пеленою великих таємниць...
Ці таємниці народжені у період так званого "заснування" міста Данилом Галицьким та пов'язані з міфом про побудову нового міста на чистому місці та пафосного найменування такого на честь князівського сина Лева...

Міфічність цієї історії не збігається з даними археологіїї, яка визначає початок культурного слов'янського життя у старовинній частині міста щонайменше 3-5 ст.н.є. (!!!).
Культурний шар у таких місцях сягає 6,5-7,5 м. і він погано вивчений...

Зображення

Цікавим фактом є те, що князь Данило Романович, у традиціях пізніх Рюриковичів, маючи амбітні плани власного вивищення, таємно ставши католиком, заохочений Ватіканом та його орденами, не отримавши заперечень від своїх сюзеренів (монголо-татарів), зруйнував та спалив одне з давніх та головних сакральних та вільнодумних слов'янських міст на Розточчі, яке тисячоліттям до того займало пагорби довкола давнього православного та рахманського центру на Високому Замку (місто звалось Дібровою).

Саме за це православні Рахмани краю, які духовно очолювали рух за збереження давнього слов'янського православного світогляду (знань Прави), у період монголо-татарської навали та початку проникнення різноманітних орденів на Розточчя (за сприяння Данила), прокляли рід Романовичів, як рід відступників і зрадників.

Зображення

Між тим, Данило, на правах завойовника та руйнівника, "подарував" руїни Діброви сину Леву (призначив начальником охоронної залоги), з однією метою - запобігти поверненню православних Рахманів та волхвів на Високий Замок і завадити відродженню головного Рахманського православного центру у майбутньому (у такому стані ця залога діяла десятиліттями). Сам же Данило, ховаючись від гніву роського народу, обрав своєю "столицею" далекий і північний Холм.

Стає очевидним, що на території навколо Високого Замку (нині це майже центр Львова), у різний час, існувало два міста, різних за значенням і духом:

1) дравнє тисячолітнє православне слов'янське місто засноване десь у 2-3 ст. н.е. Старотцями-Рахманами Розточчя (власне місто Діброва), яке було знищене Данилом Галицьким у 1256 році (район вулиці Кривоноса, площі Старий Ринок, Підзамче).

2) пізніше місто, власне Львів, яке, спочатку було охоронною залогою, а як місто, широко розбудовалось лишень у 15-16 ст., головно руками запрошених з Європи переселенців - німців, поляків та інших (район площі Ринок).

Зображення

Запрошення іноземців до розбудови Львова було пов'язане з відмовою місцевого православного роського населення Розточчя продовж довгих століть брати участь у усвідомленій нарузі над святими рахманськими місцями (Рюриковичі захопили та розграбували рахманський замок та рахманський центр) та пам'яттю шанованих предків - Святих Отців Розточчя...

Що ж до окатоличеного роду Данила Галицького, то після проклять православних Рахманів, він виродився та повністю зійшов з політичної арени у 14-15 століттях н.е. ...

Зображення
Рисунок - давній Львів

Розвиток Рахманського центру на Високому Замку, і власне Діброви, їх загибель від рук духовних зрадників, ймовірно, міг мати такий сценарій:

Етап 1. Руйнування готами у 6 ст.н.е. тисячолітнього рахманського центру на Високому Замку, який входив у систему святих місць Артанії;
Етап 2. Нова поява Рахманів на Розточчі, спроби відновлення духовного рахманського контролю над горою Високий Замок та Розточчям у 4-2 ст. до н.е.;
Етап 3. Відновлення рахмано-волхвівського скита у 2-1 ст. до н.е. на місці колишнього Рахманського центру, підтримка з боку значної частини місцевого населення;
Етап 4. Переростання рахмано-волхвівського скита у 1-2 ст. н.е. у новий Ростоцький Рахманський центр, зростання його духовної ролі на усьому Прикарпатті;
Етап 5. Розбудова Ростоцького Рахманського центру у 3-4 ст.н.е., поява м. Діброви, де живуть роси - духовні послідовники волхвів та Рахманів;
Етап 6. Розквіт та активна просвітницька діяльність Рахманського центру і Діброви у 5-12 ст.н.е., широка допомога росів Прикарпаття (більшості його населення) у просвітництві на Балканах та Подунав'ї, заснування там нових центрів;
Етап 7. Руйнування та спалення Діброви та Ростоцького Рахманського центру Данилом Галицьким та його сином Левом у 1256 році, спроби побудови авторитарної держави Рюриковичів. Прокляття Рахманами роду Данила (Рюриковичів) за зраду православ'я, осквернення святого місця і службу ворогам - татарам та папі;
Етап 8. Припинення повноцінного життя на місці спаленої Діброви на 100-150 років. Створення Рюриковичами біля Високого замку охоронної залоги-фортеці (для недопущення відновлення православного Рахманського центру).

Зображення
Картина - штурм середньовічного міста

Стосовно ж етапів будівництва, а далі і руйнування Рахманського центру (замку) та міста Діброви, то вони могли складатись приблизно так:

1. На початковому етапі розбудови Рахманського центру та Діброви, на горі Високий Замок, на місці скита, постало нове дерев’янне укріплення, яке з часом зростало і міцнішало. Навколо гори, по її периметру (по всьому колу) будувалось дерев'янне місто росів, з власною оборонною системою, яке обслуговувало та захищало Рахманський центр;

Зображення
Схема плану Рахманського замку до його спалення Данилом Галицьким та його сином Левом у 1256 році

2. З часом укріплення на горі стало виглядати як замок, бо у ньому з’явились перші кам’яні споруди.
Так цей замок, на думку дослідників, міг виглядати у 10-13 століттях, до моменту його руйнування Данилом Галицьким

Зображення

3. Уже значно пізніше, ймовірно, у 15-16 століттях, у часи розбудови Української держави на Волині, замок поновили, дерев’яні споруди замінили кам’яними.
Як повністю кам'яний, замок набув іншого вигляду, зафіксованого пізнішими гравюрами

Зображення

4. У 17-18 століттях, у період перебування земель Прикарпаття та Розточчя у складі Речі Посполитої, інтерес до замку падає, і на гравюрах ми бачимо, що він тихо руйнується

Зображення

5. Завершальним етапом для замку стає його повна ліквідація у часи Астро-Угорщини, через умисне будівництво з його решток, у 1869 році, Копця – кургану на честь 300-ліття Люблінської унії, "перемоги" орденства і масонства над православ'ям та українським Рахманством у регіоні.

Цікаво, що цей Копець дуже нагадує той, який збудований раніше у Кракові, у 1820-1830 роках, і зветься Копцем Костюшка.
Варто також зауважити, що нині у Кракові існує аж 4 копці різних часів!

Зображення
Фото - копець Костюшка у Кракові

Поляки, у такий спосіб, намагаються підтримати власний дух та позначити свою присутність на місцях, де зводять Копці.

А от, чого не шанують святих місць українці, особливо там, де тисячоліттями жили православні, роські, давньоукраїнські Отці-Рахмани, питання?

Ось цитата зі статті Наукового товариства ім.Шевченка до 750-річчя першої писемної згадки Львова, яка носить назву "Археологія найдавнішого Львова" (http://ntsh.org/content/arheologiya-naydavnishogo-lvova ).

Цитата:
"...Довкола Знесіння і Високого Замку простежуємо потужний пласт старослов’янських топонімів. Так, урочище „Світовидове Поле“ на вершині хребта над церквою Вознесіння своєю назвою зобов’язане, мабуть, давньослов’янському божеству Світовиду, описаному Саксом Граматиком..."

Матеріал про Світовидове поле та його археологічне дослідження на Високому Замку у Львові - http://wikimapia.org/10589540/uk/Світовидове-поле

Дослідження вела група археологів у 1985-87рр. Розкопки не були завершені через трагічну загибель керівника експедиції Олександра Овчіннікова...

Зображення
Карта археологічних досліджень Світовидового поля у Львові

А ось що говорить сучасна археологія про слов'янську добу (0 -1 тис. до н.е.) на просторі навколо Високого Замку:

- У центрі Львова археологи знайшли поселення давніх слов’ян - http://zaxid.net/news/showNews.do?u_tse ... Id=1327973

- ФОТОФАКТ: У центрі Львова археологи знайшли поселення давніх слов’ян - http://www.032.ua/news/652845

- Археологи знайшли у центрі Львова поселення давніх слов’ян (ФОТО) - http://vgolos.com.ua/news/arheology_zna ... html?print

Сьогодні ж ці (рахманські) поняття, для більшості українців, в наслідок діяльності ворогів православ’я, є закритими. Сталось таке через руйнування Рахманської системи (системи Отців рівнів опіки Хреста), правдивого просвітництва, у 16-18 століттях, єзуїтами, масонами, магнатством, шляхтою, орденами, Московією, царатом.

Свою перемогу над правдивим просвітництвом, православ'ям, українством, рахманством Розточчя, ідейні вороги відобразили у потужних символах. Так у Львові, на Високому Замку, з матеріалу самого замку, 1869 році, у часи Австро-Угорщини, був споруджений потужній курган з символічною назвою Копець.

Копець - символ 300-ліття Люблінської унії та початку широкого ідейного наступу на Україну.

Зображення
Фото - курган Копець побудований на Високому Замку у Львові 1869 року до 300-ліття Люблінської унії

Чи не надто важка ноша на рахманських могилах?
Чи не символ це нашого безпам'ятства?

Матеріал «Діброва - тисячолітнє місто попередник Львова», у повному обсязі, розміщений на - http://forum.lvivport.com/threads/dibro ... va.112345/