Сторінка 1 з 1

Переказ до українського банку: проблема

Додано: 19 січня 2015, 17:11
Natari
Добрий день!

Намагаюсь вже 2 тижні змінити квиток у Українських Авіаліній. Вони виставили мені рахунок у франках, я сплатила методом Міжнародного переказу, але тепер вони стверджують, що їх банк не приймає франки.
Але гроші від мене пішли! І транзакцію завершено, і я ходила в свій банк, і там мені сказали, що гроші до отримувача успішно дійшли, бо, якщо валюта відрізняється, то буде просто конвертована "в процесі".
Але УА стверджують, що вони не зможуть отримати гроші. Що мені робити? Відмінити чи відкликати платіж я не можу - його було завершено. Не платити ж двічі! Я близька до відчаю...

Буду вдячна за будь-яку допомогу!

Re: Переказ до українського банку: проблема

Додано: 19 січня 2015, 20:11
Гість
Доброго дня,
спробуйте написати офіційний запит на авіакомпанію з проханням надати відповідь. щоб вона була у Вас зафіксована десь (тобто не по телефону). Надішліть їм копії підтвердження Вашої оплати, а вони уточнюють зі своїм банком, можливо їм (банку) потрібно буде від Вас якесь уточнення ))