На авто в Україну

Відповісти

Смайлики
:ps3: :smile: :wink: :dreamer: :tak2: :upside: :glad2: :brovy: :grin: :glad: :good: :verygood: :bravo: :teasing: :gigle: :handshake: :52: :lol3: :lol: :saint: :pardon: :oops: :pray: :notatall: :bow: :nono: :wontsay: :wow5: :wow4: :seeya: :dontknow: :unsure: :think6: :think: :sceptical: :no: :no3: :dizzy: :sad2: :sad: :notgood: :nervous: :enough: :bad2: :warn: :dum: :wise: :yahoo: :count:
Більше смайликів

BBCode увімкнено
[img] вимкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено

Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: На авто в Україну

Re: На авто в Україну

Svitlana » 14 липня 2008, 16:20

Ну я вам вірю на всі 100! У моєму випадку перевірка була настільки умовною, що я тільки і дивувалася. Ну і ціна за оформлення 2 грн....
Якщо допоможе, то майте на увазі, що усі рази я їхала через митницю Краковець.

Re: На авто в Україну

walker » 14 липня 2008, 15:40

Будь-яка інформація буде цікавою.

Крім того, я не лише подивився законодавство, але і передзвонив на митницю, щоб уточнити їх бачення цього питання.

Як висновок:
1) тимчасова реєстрація не змінює статусу - для митниці ви є резидентом;
2) ключовим моментом, як правильно зауважив Костя, була реестрація авто на іншу особу з пмж не в Україні.

Тлумачення цього було дано тут:
http://www.justinian.com.ua/article.php?id=151
і наскільки мені вдалось зрозуміти до тепер нічого не змінилось.

Re: На авто в Україну

Svitlana » 12 липня 2008, 21:44

Kostya писав:to Svitlana

...До того я тимчасово ввозила авто, котре взагалі було зареєстроване не на моє ім"я...

Тепер все зрозуміло... якщо б ви їхали на своєму авто - то були б проблеми, а на авто резидента іншої країни (не України) - то не має жодних проблем...
Ну але останній раз я таки на своєму авто їздила і суть в тому, що про реєстрацію у консульстві ніхто не знав (далі 1-ї сторінки паспорта і не дивилися). Тому мені ці проблеми і видаються трохи перебільшеними. В законодавстві і не такого можна нашукати, але на ділі воно просто не виконується.
Якщо це ще буде актуально, то розкажу як пройшла процедура для резидента України з тимчасовим ввезенням авто, котре зареєстроване на інше ім"я (довіренність візьмемо, але показувати без окремої вимоги не планую).

Re: На авто в Україну

Kostya » 10 липня 2008, 14:04

to Svitlana

...До того я тимчасово ввозила авто, котре взагалі було зареєстроване не на моє ім"я...

Тепер все зрозуміло... якщо б ви їхали на своєму авто - то були б проблеми, а на авто резидента іншої країни (не України) - то не має жодних проблем...

Re: На авто в Україну

Svitlana » 10 липня 2008, 11:22

walker писав:Остаточна інформація стосовно цього питання наступна:
http://www.mfa.gov.ua/switzerland/ua/4306.htm
На жаль, нічого не змінилось :(

Крім того, навіть при тимчасовому ввозі при
наступному вивозі сплачене мито і решта платежів НЕ ПОВЕРТАЮТСЯ !!! :(((

Стосовно коментарю Світлани від 03.07.2008.
Виглядає на те, що це був транзит або в неi
як мінімум статус нерезидента.

Тому хотілось би попросити іі (якщо це можливо) дати більш детальний такої спрощеної процедури.

Я розказую так, як у мене це було. Дійсно, я стояла на тимчасовому обліку в консульстві з постійною пропискою в Україні. Але, наскільки я пам"ятаю, це питання навіть не стояло. До того я тимчасово ввозила авто, котре взагалі було зареєстроване не на моє ім"я. Але ніяких питань не виникло (на мій подив). Тобто я подавала техпаспорт власника авто іноземця і свій український паспорт (у тому випадку в мене обліку ще не було, здається, тобто - лише прописка в Україні, відповідно - резидент). ДОвіреності на керування авто також не було. Дозвіл ввезення авто якогось разу мені було видано на 3 місяці, хоча я і вказувала, що в"їжджаю на територію України на 2 тижні. :dontknow: Я без поняття у даному питання про закони, але оскільки ще жодного разу проблем не було, то я закони і не читала з даного питання. Не виключаю, що щось змінилося, але я і цього року планую не забивати собі голови питанням тимчасового ввезення авто.

Забула додати - у всіх випадках це був не транзит аж ніяк. Щоразу ми знаходилися в Україні 2 тижні.

Re: На авто в Україну

walker » 08 липня 2008, 16:15

І на завершення:

Митний кодекс України
резиденти - громадяни, які мають постійне місце проживання на території України, у тому числі ті, що тимчасово перебувають за кордоном; юридичні особи, суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи (філії, представництва тощо), які створені та здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства України, з місцезнаходженням на її території; дипломатичні представництва, консульські установи, торговельні та інші офіційні представництва України за кордоном, які мають дипломатичні привілеї та імунітет, а також філії і представництва підприємств-резидентів за кордоном, що не здійснюють підприємницької діяльності;

Проект Податкого кодексу України
в) фізична особа-резидент – особа, яка:

є громадянином України;

перебуває в Україні не менше як 183 дні (включаючи день приїзду та від'їзду) протягом періоду або періодів податкового року та одержує доходи з джерелом їх походження з України.

У разі якщо фізична особа не є громадянином України, то статус резидента визначається самостійно шляхом подання заяви до органів податкової служби, взяття на податковий облік в органах державної податкової служби у порядку, встановленому розділом IV Податкового Кодексу, або її реєстрація як самозайнятої особи.

Якщо всупереч закону фізична особа - громадянин України має також громадянство іншої країни, то з метою оподаткування така особа вважається громадянином України, який не має права на залік податків, сплачених за кордоном.

Якщо фізична особа є особою без громадянства, то її статус визначається згідно з нормами міжнародного права.

Як видно, питання резиденства чи нерезиденства в українському законодавстві не є узґоджені.

Так що будьте пильні!!!

Re: На авто в Україну

walker » 08 липня 2008, 15:24

Остаточна інформація стосовно цього питання наступна:
http://www.mfa.gov.ua/switzerland/ua/4306.htm
На жаль, нічого не змінилось :(

Крім того, навіть при тимчасовому ввозі при
наступному вивозі сплачене мито і решта платежів НЕ ПОВЕРТАЮТСЯ !!! :(((

Стосовно коментарю Світлани від 03.07.2008.
Виглядає на те, що це був транзит або в неi
як мінімум статус нерезидента.

Тому хотілось би попросити іі (якщо це можливо) дати більш детальний такої спрощеної процедури.

Re: На авто в Україну

Kostya » 07 липня 2008, 13:49

Вибачте, шось тут не клеїться...

Я збираюсь через тиждень до дому, але... якщо я резидент і громадянин України, то я не маю права ввезти тимчасово своє авто. Можна лише оформити транзіт терміном до 10 діб - не більше...

Чи може вже щось змінилося? Напишіть - мені це дуже актуально...

Re: На авто в Україну

walker » 04 липня 2008, 16:11

Дуже дякую за відповідь.

За спробував вивчити формальні аспекти цього питання. Наскільки я зрозумів на даний момент ця процедура реґулюється Законом України вiд 13.09.2001 № 2681-III Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України (Ст.11).

Додаткове роз'яснення також можна знайти на
http://www.justinian.com.ua/article.php?id=151.

З того, що там приведено, було незрозуміло, чи оформлення письмового зобов'язання про зворотне вивезення (Ст.11, абзац 3) звільняє від сплати ввізного мита та інших податків (Ст.11, абзац 1).

Ваша відповідь дає сподівання, що це так.

Ще раз дякую за відповідь.

Re: На авто в Україну

Svitlana » 03 липня 2008, 13:59

walker писав:Стосовно подорожі на авто:
Буду дуже вдячнии за більш детальну інформацію про оформлення тимчасового ввезення авто в Україну. Якщо я правильно зрозумів, подорожі відбувались на авто з швейцарською реєстраціею і подорожуючі були резидентами - громадянами Уркаїни з дозволом В.

Наперед вдячний.
Оформлення займає 10 хвилин і 50 хвилин чекання під різними віконечками на кордоні. В результаті ви отримуєте 1/5 частину листка формату А5, де стоїть приблизно таке: "Я,.... ПІП, зобов"язуюся вивезти авто .....номерний знак, марка, ітп..... до .....число....,"
Все це коштувало кожного разу по-іншому то 10 грн., то 25, то 2 грн.
Переживати за це взагалі не варто. Якщо авто на ваше ім"я - то тим більше, якщо ні, то візьміть про всяк випадок доручення на керування (хоча у мене не питали в подібному випадку). Моєму досвіду вже 2 роки, то, може, щось і змінилося. Але я не думаю, бо 6 років до того було так само.
Документи потрібні стандартні - техпаспорт, зелена карта (не питали, здається), ваш паспорт.
Гроші українські майте при собі....

Re: На авто в Україну

walker » 02 липня 2008, 15:44

Стосовно подорожі на авто:
Буду дуже вдячнии за більш детальну інформацію про оформлення тимчасового ввезення авто в Україну. Якщо я правильно зрозумів, подорожі відбувались на авто з швейцарською реєстраціею і подорожуючі були резидентами - громадянами Уркаїни з дозволом В.

Наперед вдячний.

Снігурка » 10 листопада 2007, 22:27

з 21.12 до шенгеню долучаються нові члени ЕУ

Alpen » 10 листопада 2007, 17:51

_vital_ писав:
Svitlana писав:От тільки українцям словацьку транзитну візу потрібно робити. Принаймні так було тих 3 роки тому, коли ми їздили. Дозвіл на проживання в ЄС не мав значення. А візу потрібно було чекати 2 тижні мінімум, не кажучи вже про особисте заявлення до посольства. Тому ми об"їжджали. Хотіли через Румунію, але, як виявилося, там не було ніякого кордону. То ми просто їхали вздовж кодону з Румунією, доки не доїхали до угорського КПК.
Українцям з Bewilligung B з липня 2006 р. словацька транзитна віза не потрібна, так само як і з дозволом на перебування країн ЄС.

http://slovakia.kiev.ua/site/ua/news/19.html

"Від обов’язкового оформлення словацької візи звільнено лише тих громадян третіх країн, які проїжджають через територію Словацької Республіки транзитом (який не може перевищувати 5 діб) і у своїх дійсних паспортах мають :
- візу, видану країною-новим членом Європейського Союзу;
- довготермінову візу, видану державою-членом Європейського Союзу;
- Дозвіл на перебування, виданий державою-членом Європейського
Союзу; (три вищенаведені пункти не стосуються Болгарії і Румунії)

- єдину Шенгенську візу - короткотермінову або транзитну;
- Дозвіл на перебування, виданий Швейцарською Конфедерацією або
Князівством Ліхтенштейн.
"

25.05.2007
Да - транзитом пускають тепер.
Найкрашi спогади - поiздки через Словаччину.
Хоча якщо не пропускати придорожнi ресторанчики то i через Румунiю
прикольно... )))
До речi дороги в Румунii добрi - особливо середня ( по картi треба глянути )

_vital_ » 10 листопада 2007, 14:54

Svitlana писав:От тільки українцям словацьку транзитну візу потрібно робити. Принаймні так було тих 3 роки тому, коли ми їздили. Дозвіл на проживання в ЄС не мав значення. А візу потрібно було чекати 2 тижні мінімум, не кажучи вже про особисте заявлення до посольства. Тому ми об"їжджали. Хотіли через Румунію, але, як виявилося, там не було ніякого кордону. То ми просто їхали вздовж кодону з Румунією, доки не доїхали до угорського КПК.
Українцям з Bewilligung B з липня 2006 р. словацька транзитна віза не потрібна, так само як і з дозволом на перебування країн ЄС.

http://slovakia.kiev.ua/site/ua/news/19.html

"Від обов’язкового оформлення словацької візи звільнено лише тих громадян третіх країн, які проїжджають через територію Словацької Республіки транзитом (який не може перевищувати 5 діб) і у своїх дійсних паспортах мають :
- візу, видану країною-новим членом Європейського Союзу;
- довготермінову візу, видану державою-членом Європейського Союзу;
- Дозвіл на перебування, виданий державою-членом Європейського
Союзу; (три вищенаведені пункти не стосуються Болгарії і Румунії)

- єдину Шенгенську візу - короткотермінову або транзитну;
- Дозвіл на перебування, виданий Швейцарською Конфедерацією або
Князівством Ліхтенштейн.
"

25.05.2007

Svitlana » 10 листопада 2007, 13:00

От тільки українцям словацьку транзитну візу потрібно робити. Принаймні так було тих 3 роки тому, коли ми їздили. Дозвіл на проживання в ЄС не мав значення. А візу потрібно було чекати 2 тижні мінімум, не кажучи вже про особисте заявлення до посольства. Тому ми об"їжджали. Хотіли через Румунію, але, як виявилося, там не було ніякого кордону. То ми просто їхали вздовж кодону з Румунією, доки не доїхали до угорського КПК.

Re: На авто в Україну

Alpen » 10 листопада 2007, 05:12

tanyushka писав:Прохання до тих, хто їздив в Україну на авто, поділіться порадами, де краще перетинати кордон і ще може щось корисно знаєте.

Чи їздив хтось в Україну на авто через Австрію і Венгрію, чи через Польшу краще їхати?
Через Австрiю Венгрiю - без проблем.
Та краще Австрiя Словаччина - я так думаю.

Svitlana » 29 червня 2007, 06:17

Точно таке саме було років 3 тому назад. Угорці певно просто старанні люди. :D

tanyushka » 28 червня 2007, 10:46

Тільки повернулись з подорожі машиною на Україну. Їхали туди і назад через Австрію і Венгрію. Туди венгерсько-український кордон пройшли за 20 хвилин, а назад десь 2 години стояли. Українці пропускають дуже швидко і майже нема черги, а от венгри дуже ретельно перевіряють кожну машину.

Бриська » 21 квітня 2007, 21:23

natalotschka писав:Так, якщо їхати в Україну автомобілем, то краще мати спецавто, тобто авто з високою посадкою. Бо українські дороги - справжній екстрім! Єдина траса, якою можна гордитися - Одеса-Київ!
Ще одна порада, якщо у вас є українські правила дорожнього руху під рукою, то обов"язково вкиньте їх в бардачок автомобіля. Стануться в пригоді! :)
Точно! тому зараз в україні хамери у моді :lol: скажіть ще для чого правила? як начальнік зупинить, то сам правила і розкаже за десятку

tanyushka » 21 квітня 2007, 21:14

Так, машину на поїздку в Україну треба мати висикої посадки. Ідеально для український доріг підходять VW Touareg або Porsche Cayenne. Тільки бензину вони багато беруть. Ще зелену карту на машину треба при собі мати. Один раз у нас міліція її перевіряла.

А ще я б не радила зупинятись в Україні в придорожніх готелях. Уже краще в Польші або Угорщині. Ми ночували в одному готелі біля Житомира. Сервіс ніякий, дорого, вони взагалі не знають, що в готелі бувають сніданки :roll: . За охорону машини треба платити додатково.

natalotschka » 18 квітня 2007, 11:56

Так, якщо їхати в Україну автомобілем, то краще мати спецавто, тобто авто з високою посадкою. Бо українські дороги - справжній екстрім! Єдина траса, якою можна гордитися - Одеса-Київ!
Ще одна порада, якщо у вас є українські правила дорожнього руху під рукою, то обов"язково вкиньте їх в бардачок автомобіля. Стануться в пригоді! :)

Re: На авто в Україну

Svitlana » 18 квітня 2007, 09:27

Olenka писав:
Svitlana писав:
Дороги у Карпатах - то мука одна. Ніби і хороша, а через 200 -500 метрів ями акуратненькі. Здається, просто каміння падає з гір. Але не розженешся.
:wink:
Дивно, а ми Карпатами їхали, то дорога нормальна. Правда на Ужгородському кордоні стояли довгенько. :wink:
дорога є хороша місцями. Але здається, її просто не встигають ремонтувати. Бо взагалі асфальт не запущений, а виглядав якраз новеньким, тільки ям було багатенько. Було що і до 100 розганялися, але через 5 хвилин потрібно було гальмувати до 30. Але якщо час є, то можна їхати і милуватися природою. Нам з такою їздою довелося заночувати в Яремчі. Власник котеджу навіть допоміг нам гайки позакручувати, бо щось там так було розхиталося по дорогах.

Іншого разу ми їхали у квітні, то дорога навіть від польської границі на Київ (через Львів) була просто жахливою. До Львова я їхала 30 і мало не плакала. Машина низької посадки ще... Так нам би ще довелося в Україні заночувати.
І до кінця Львівської області було не краще. Максимум 50. Зате потім - нічого. Ми просто потрапили у період, коли ремонтували (львів"яни ще не ремонтували) дороги з зими. Коли через 2 тижні назад їхали - картина вже була набагато кращою. Казали, що то так щороку буває, просто влітку тих проблем ми ніколи не заставали.

Отож весною їхати машиною - лише позадорожником, або чекати доки дороги до стану придатності доведуть. :wink:

Re: На авто в Україну

Olenka » 17 квітня 2007, 23:24

Svitlana писав:
Дороги у Карпатах - то мука одна. Ніби і хороша, а через 200 -500 метрів ями акуратненькі. Здається, просто каміння падає з гір. Але не розженешся.
:wink:
Дивно, а ми Карпатами їхали, то дорога нормальна. Правда на Ужгородському кордоні стояли довгенько. :wink:

tanyushka » 17 квітня 2007, 13:34

Ми їхали за кермом по черзі, то сильно не втомились. А вночі взагалі не їхали, а ночували в готелі. В Польші максимально за 50 Евро на двох можна переночувати в хорошому готелі з добрим сніданком. А якщо запроси понижче тільки ліжко і готель дві зірки, то і за 20 Євро можна знайти.

Тільки таможні мені не подобаються. Коли вже наші прикордонники по європейські навчаться працювати...

Re: На авто в Україну

Svitlana » 17 квітня 2007, 13:29

tanyushka писав:Прохання до тих, хто їздив в Україну на авто, поділіться порадами, де краще перетинати кордон і ще може щось корисно знаєте.

Чи їздив хтось в Україну на авто через Австрію і Венгрію, чи через Польшу краще їхати?

:2thumbs: Танюшка!!! Класна ідея. Мені особисто тільки і подобається на Україну автомобілем. Єдине, що часу більше потрібно.
Я їздила на Україну вже дуже багато разів машиною. В основному через Польщу (перехід Краківець на мою думку кращий, ніж Мостиська??). Але зараз вже не так важливо. Черги на кордоні бувають лише у години пік (на базар, з базару) та у дні пік (до і після свят і відпусток).
Одного разу ми їхали і через Австрію, а до того - Угорщину, Карпати.
Що вам сказати. До кордону ми їхали дууууууже довго. Дороги у Карпатах - то мука одна. Ніби і хороша, а через 200 -500 метрів ями акуратненькі. Здається, просто каміння падає з гір. Але не розженешся. В Угорщині дороги суперові.
Але завжди я б радила ночувати у придорожніх готелях. І безпечно і відпочинок якийсь є. У Польщі можу порекомендувати деякі готелі. Але взагалі будь-який можна брати. Їх повно. В середньому по 40 Євро за кімнату (2 чол). Буває частенько і дешевше. Дорожче не бачила.
У Польщі одного разу ми ночували коло Катовіце. Наступного ранку поїхали в Освенцім подивитися (Аушвіц) і вночі приїхали до батьків.

Бриська - ти просто не знаєш, що втрачаєш. Або просто ошвейцарилася забагато. :wink:

Догори